Palkitut Lokit

Tälle sivulle päivitetään niin kauden parhaiden palkitsemisia kuin merkittävissä kilpailuissa palkinnoille yltäneitä Lohjan Liitokiekkoilijoiden edustajia.

Seuranmestaruuskilpailut 10.10.2020 –

koko tuloslista Metrixistä TÄSTÄ

Avoin: 1.Niko Fagerström 2.Ville Koutonen 3.Raimo Sokka

Masters: 1.Janne Louhi 2.Marko Paaso 3.Janne Toivonen

Naiset: 1.Jasmiina Saario 2.Mirja Aksoy 3.Nelli Forsberg

Junnut: 1.Akseli Valjakka 2.Atte Kavonius 3.Tatu Forsberg

Päättäjäiset 2020

Kiertopalkinnot:

Vuoden urheilija: Raimo Sokka, ensimmäisenä 1000ratingiin yltänyt Lokki

Vuoden naisheittäjä: Kirsi Kaikkonen, ylivoimainen N50 SM-kulta, sekaparien SM-pronssi, SM-sekajoukkueen kapteeni

Vuoden juniori: Nelli Forsberg, toistaiseksi voittamaton PDGA-kilpailuissa

Vuoden masters: Janne Louhi, masters PRO-tourin kakkosijat Kuopio, Turku

Vuoden yhteistyökumppani: Lohjan Liikuntakeskus, mittaamattoman arvokas yhteistyö niin radan huollossa kuin kilpailuidenkin järjestämisessä

Vuoden Lokki: Charles Plagens, luo aina positiivisen ilmapiirin ympärilleen, talkoilee lähes aina ja ylläpitää siisteyttä Laakspohjan radalla.

Erityismaininnat:

Vuoden tulokas: Jasmiina Saario, poikkeuksellisen rohkeasti kilpailuihin mukaan aloittamisen jälkeen, syysmyrskyn hopea, European Open pronssi.

Ensimmäinen numeroitu ”Kuha-kiekko”: Perttu Niitynpää, seuran perustamisesta saakka puheenjohtajana toiminut Lohjalainen  laji-ikoni.